Kategóriák

Gyártók

Regisztráció

A webshopban regisztráció nélkül is nézelődhet de a vásárláshoz regisztráció szükséges. Sikeres regisztrációhoz a csillaggal megjelölt mezők kitöltése szükséges. A már meglévő adatok a Fiókom menüpont alatt bármikor ellenőrizhető, javítható, de egy elküldött megrendelést követően ezek az adatok már nem módosíthatók.

Megrendelés

Megrendelés elött az    ADATLAP  fül alatt  nézze meg a termékre jellemző paramétereket. Az ADATLAP fülre rá kell jattintani, hogy a termékre jellemző adatok  láthatók legyenek. 

A megrendelhető termékek alatt található a kosár gomb. Erre kattintva még nem vásárolta meg a terméket, csak betette a kosárba. Ekkor megjelenik a részletes tartalma és annak aktuális értéke. Folyamatosan ellenőrízhető, módosítható, törölhető.A vásárlás befejezése elött ellenőrizze a kosár tartalmát és a személyes adatait. Válasszon szállítási és fizetési módot. A megrendelésről visszaigazolást küldünk. Szállítás az elérhető opcióval jelölt termékeknél 3-5 munkanap, ha átmeneti készlethiány alakul ki a várható szállításról tájékoztatjuk. A rendelésre+előreutalásal opcióval jelölt termékeknél 2-4-5 hét.

 

Leárazott  termék a készlet erejéig vásárolható kedvezményes áron.

Vevő kérésére történő csere: Ha Ön szeretné átcserélni a terméket, átvételtől 8 (nyolc) napon át megteheti, saját költségén, sérülésmentesen kérjük visszaküldeni, előzetes írásos visszajelzés  után. Ez esetben a termék ismételt szállítási költsége  teljes mértékben a vevőt terheli. 

Szállítási és fizetési feltételek

 

Személyes átvétel egyeztetés alpján.

Szállítás 1-49999 Ft- rendelési összegig a következő legetőségekből  választható:

Foxpost csomagautomatába szállítás 690.-Ft

Pick Pack pontra szállítás  1090.-Ft

GLS futárral házhoz szállítás  1490.- Ft

A renszer rendeléskor a házhoz szállítás összegét adja hozzá a fizetendő összeghez. A szállítási módról (ha  mást szeretne )  rendeléskor történő üzenetben  lehet rendelkezni és átutalás esetén azt az összeget kell hozzáadni.

FOXPOST csomagautomaták elhlyezkedéséről Itt tud többet:  www.foxpost.hu

PICK PACK pontok hol létéről itt tud többet:   www.pickpackpont.hu

Ha Foxpost csomagautomatába kérte rendelését, de a méret miatt nem szállítható automatába, felvesszük Önnel a kapcsolatot.

A rendelés során szállítási mód integrációja hamarosan megtörténik. 

Ha szállításról  információt szeretne az ügyfélszolgálat felvilágosítást ad.

50000Ft felett a szállítás díjmentes, a szállítási mód a fentiek közül választható.

 

Nagyobb összegű vásárlást csak  előre utalással szállítunk  ki. Ha a nagyobb összegű megrendelésben van RENDELÉSRE opcióval ellátott  termék, csak a teljes rendelési összeg átutálasa után történik a szállítás.

Ez mindig előzetes egyeztetés alapján történik.

 

                   

Csak  Magyarországon szállítunk.  Ha a rendelést átadtuk a szállító cégnek értesítést küldünk. A GLS futárszolgálat munkanapon 8-17 óra között kézbesít, ezért kérjük olyan cím megadására ahol ez lebonyolítható. Sikertelen házhozszállítás esetén értesítést hagy és ismételten megkisérli a kézbesítést. Ha  vásárló megrendelése sikertelen, nem jelezte a webshop felé elállási szándékát, kézbesítés miatt visszakerül a feladóhoz, számára nem teljesítünk több rendelést.

Kérjük mielött aláírná az átvételi elismervényt vizsgálja át a csomagot. Ha az sérült, vetessen fel jegyzőkönyvet. Ha a csomag sérülésmentes, átvette, a futár jelenlétében bontsa ki. Amennyíben a termékről felbontás után a  szállító jelenlétében derül ki hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett a termékre cserélhetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel lehet igazolni. Jegyzőkömyv hiányában reklamációt nem tudunk elfogadni, cserét nem biztosítuk.

 

Fontos!

Kérjük hogy az átvételi elismervényt csak abban az esetben írja alá, ha a csomag sértetlen, mert az átvétel utáni sérülésekre vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Valamint, kérjük a szállító jelenlétében a csomagot kibontani, sérülés esetén jegyzőkönyvet felvetetni, mert a sérült árura csak a jegyzőkönyvvel tudunk cserét biztosítani.

Elállás joga

Megrendelése során Ön élhet a 213/2008. VIII.29 és a 17/1999 II.5 kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállás jogával.

Internetes vásárlás esetén Ön az áru átvételét követő 14  napon belül indoklás nélkül elállhat, de ezt írásos nyilatkozattal kérjük jelezni. Az átvétel igazolására a futárszolgálat átvételkor aláírt csomagjegyzéke szolgál. Az áru visszajuttatása után 14 munkanapra visszautaljuk annak értékét a vevő által megadott bankszámlára. A visszatérítés nem vonatkozik a kiszállítás költségére. A termék visszaküldésének költségeit a vevőnek kell viselnie.

Az ellállás joga nem vonatkozik azon termékekre amelyek nem hozhatók újra kereskedelmi forgalomba, azaz a vevő már használatba vette. Ilyen esetben a visszavásárlást nem vállaljuk, és azt visszajuttatjuk a vásárlónak, saját költségére.

Az ellállás joga nem vonatkozik az átvétel utáni sérülésekre.

Személyes adatok biztonsága

Személyes adatait tiszteletben tartjuk. Azok felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. A megadott adatokat csak a rendelés sikeres teljesítéséhez használjuk fel, harmadik félnek nem adjuk tovább.

Felelösség korlátozása

Semmilyen alapon, semmilyen közvetlen vagy közvetett kárért, ami a webshophoz való internetes csatlakozás miatt következik be, (vírus, szoftverhiba) felelősséget nem vállalunk. Legnagyobb gondosággal járunk el az árak naprakész forint alapú bruttó rendbentartásáért, de fenntartjuk a jogot az elírásból adódó ármódosításhoz, vagy a beszállító árváltoztatásához, a megrendelést követően is. Ilyen esetben a vásárlónak tájékoztatást küldünk, és a vásárló jogosult elállni vásárlási szándékától. Ha a szállítór által felvett jegyzőkönyvvel visszaküldött árura nem tudunk cserét biztosítani 20 (húsz) munkanapon belül, az áru értékét szállítási költséggel együtt a vevő által megadott bankszámlára visszautaljuk. Az esetleges szállítási késedelem vagy megrendelés teljes meghiusulása esetén a sutnifozni.hu webshopot üzemeltető Katella Kft -t kártérítési kötelezettség nem terheli

A készlethiány miatt meghiusult rendelés teljesítése esetén a   webshopot felelőség nem terheli, az átutalással kiegyenlített számla visszautalásra kerül.